Längesen

Har inte skrivit här på över en månad.
Skamligt.
Har ingen skrivlust över huvud taget.

En del av det som hänt senaste tiden finns att läsa i den låsta bloggen.
Annars så flyter vardagen på.

Hade en önskan förut om att få en riktig fyllekväll.
Igår gick den önskan i uppfyllelse!

Helena kom hit. Vi lagade middag och drack öl och vin. Maten var supergod!
Senare kom två grannar hit för att spela TV-spel.
Egentligen så urartade det hela redan innan middagen hahaha. Å värre blev det, ju längre det gick.

Jag blev hyfsat full, och jag mådde riktigt gott! =) Grannarna drog hem.
Jag och Helena ville fortsätta festa. Så vi gick till Niklas, där det var lite folk.
Blev kvar där till 3-tiden imorse.

Fick övernatta hos Helena för hon ville inte jag skulle gå hem själv den tiden på dygnet.
Så hon fixade korv med bröd åt oss, som vi åt innan vi somnade i hennes dubbelsäng.

Efter ca 6 timmars sömn så vaknade vi och var näst intill fortfarande fulla hahaha.
Men har man haft en så underbar kväll så gör de inge att man mår halvt skit dan efter.

Längtar redan tills nästa gång de blir nå liknande festande! =)
Ibland behöver man få vara fjortis =)

Publicerat den: 2010-09-26 kl 22:07:43 | Kommentera här! 5 st


Kommentarer
Bea

Du hade inte kunnat sagt det där bättre, "ibland måste man få vara fjortis" det är då fan inte mer än rätt! Det är stört roligt också. Hatar folk som är dömande!.

Anonym

Tjenare, vad göres? :)

2010-09-29 @ 15:47:24
Länk: http://modegrabben.blogg.se/
jessica

ja det klart man får va :D

2010-09-29 @ 17:09:31
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
HelenaL

Den kvällen va klockren!! :) Bäst var dock på morgonen när vi låg där med huvudvärk som inte direkt blev bättre av att vi skratta så vi grät :p Tror halva mitt bohag hade hamnat under din rygg på natten :p tur vi va så full så du inte märkte nått :) Kuligast var dock daimen på ryggen ;) haha!!

Gör vi om SNART! Klart vi får ha fjortisfylla ibland :p

Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 00:35:28
Länk: http://smsalåna.nu
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: