Mitt 2010

Detta år har det både hänt mycket men ändå ingenting. Typ.

Lilleman
Skolade in på dagis i början av året. Detta har medfört en del förkylningar för både mig och lilleman. Men det gör inget. Han trivs ypperligt på dagis.

Karlarna

Har hunnit med att dejta lite här och där, några mer lyckade försök än andra. Har även hunnit bli kär/förälskad några ggr. Dejtar en väldigt fin person just nu, får se hur det slutar :)

Utlandsresa
Började sommaren med en vecka i Turkiet, Kemer, med pappa, bröderna och lilleman. All Inclusive, bra väder och femstjärnigt hotell. Det var en riktig upplevelse!

Döden
I början av november gick min farfar bort. Min farfar var en farfar som alltid bara fanns där, och som alltid bara skulle finnas där. Men nu finns han inte längre =/

Nya människor
Fick träffa några av Björns polare från andra delar av landet i somras.
Fick en ny granne i höstas i huset mitt emot. En trevlig sådan. Har redan hunnit umgås en del
I slutet av oktober blev jag uppraggad av en kund på jobbet. Vi började dejta och håller fortfarande ihop. Kan nog påstå att jag är kär :)

Nyårsafton kommer att spenderas med min kärlek och min familj hemma hos dom. Får se om vi skålar in det nya året med dom också, eller om vi gör det hemma hos mig.


Gott nytt år!!

Publicerat den: 2010-12-21 kl 20:20:52 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: