Mardröm

Somnade vid midnatt inatt. Sov ca en timme, innan jag vaknade av en riktigt konstig dröm.

Jag festade på en ny krog som öppnat alldeles bredvid lillemans dagis.
Beställde drinkar som jag inte drack upp.
Blev nästan påkörd av en moppe, som svävade i luften.
Som plåster på såren fick jag låna denna moppe för att köra hem.
Hamnade på E14 inne i stan.
Lyckades ta mig hem, men ändå inte hem.
Hamnade på den där krogen igen.
Där stod mina drinkar kvar.
Jag var snorfull, och två av mina vänner var kvar där och var minst lika fulla som mig.
Jag hade supit bort mina strumpor, men hittade dom sen innanför tröjan.
Drack upp mina drinkar, sen däckade jag mitt på vägen.

Där vaknade jag ur drömmen. Somnade om inom kort.

Då låg jag fortfarande mitt på vägen, men kvicknade till.
Då hade det blivit vinter.
Försökte ta mig upp för att vandra hemmåt.
Såg ett par ben i en snöhög bredvid mig.
Det var en tjej som låg där.
Hon hade kraftiga skador i ansiktet pga kylan.
Jag frågade hur länge hon legat där.
Flera veckor, svarade hon.
Jag frågade om jag skulle ringa nån, typ polisen.
Då blev hon ond och satte sig upp och bad mig dra åt helvete.
Hon spottade efter mig.
Jag började gå.
Efter vägen såg jag en tjej sitta och bara sitta.
Det var samma tjej.
När jag påtalade det för henne hånflinade hon åt mig.
Fortsatte gå.
Började bli rädd.
Plötsligt var jag på en skola.
Letade efter nån som kunde hjälpa mig.
Såg två tjejer som satt på golvet, som jag sprang fram till.
Det visade sig att båda två var samma tjej som tidigare, fast med demonögon.
Jag började gråta.
Jag sprang vidare.
Dom sprang efter.
Hittade en manlig lärare.
Han skulle hämta nåt till mig.
Jag blev livrädd och frågade om jag fick följa med honom.
Vägrade vara själv.
Han skrattade åt mig, och skyndade sig därifrån.
Jag började gråta som en tok.
Han kom tillbaka, bad om ursäkt och sa att självklart fick jag följa med honom, eftersom att jag berövat honom hans ensamhet.
Sen visade det sig att han bara kom tillbaka för att våldta mig.

Här vaknar jag igen, och då visar det sig att jag bara sovit ca 10 minuter sen jag vaknade sist.
Jag vaknar av att jag gråter. Har panik. Skakar.
Törs inte riktigt somna om. Startar TVn för att få nåt annat att tänka på, och lyckas så småningom somna om. Utan mardrömmar.

Publicerat den: 2011-01-27 kl 13:19:10 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Johanna

Hjo, men man får 80% sen skattavdrag på det också så blir inte så mycket.

Dessutom fick vi be om alla pengar som väntade att få dom ridigare för att klara av december, så nu är det inga pengar som väntar.

2011-01-29 @ 11:26:59
Länk: http://salkert.se
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Ja absolut! Men jag tycker promenader är riktigt tråkigt hahaha.

2011-03-08 @ 20:43:05
Länk: http://carpeannah.se
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Ja men självklart har vi ytterdörren låst i vanliga fall. Nu var den öppen för att en vän sovit över och gick till jobbet vid åtta när vi fortfarande sov. Eftersom det var första gången hon öppnat den dörren själv så hade man ju inte en tanke på att det kunde bli så :) Men nu när man vet så gäller det att hålla den låst :D

2011-04-29 @ 20:32:05
Länk: http://carpeannah.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: