Lista över det gångna året

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hade trekant :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Tror aldrig jag satte några nyårslöften. Kan ändå inte hålla dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja, min farfar.

5. Vilka länder besökte du?

Turkiet

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Mer lugn och ro.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 november, dagen då min farfar somnade in.

8. Vad var din största framgång 2010?

Tror inte jag var med om nån framgång.

9. Största misstaget?

Jag gör väl aldrig några misstag :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld flera ggr, bacillerna kommer från dagis.

11. Bästa köpet?

Tre Kronor-boxarna :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Både mig och Oliver tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Oliver gör mig glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Wavin' Flag, som jag hörde första gången i Turkiet.
How to save a life, Fire Burning, November Rain, Skin. Dom låtarna har speciella betydelser för mig och kommer alltid att ha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare på sätt och vis, men även ledsen och besviken väldigt många ggr.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Vet ej.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet ej.

18. Hur tillbringade du julen?

Med familjen.

19. Blev du kär i år?

Har blivit kär/förälskad flera ggr under detta år.

20. Favoritprogram på TV?

Ensam mamma söker, som alla år :)

21. Bästa boken du läste i år?

Läser inte böcker.

22. Största musikaliska upptäckten?

Hmm..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En smörgåsgrill.

25. Något du önskade dig men inte fick?

Tror inte det..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var lite smått bakis, och hade familjen här på besök.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Lite mindre besvikelser på dejtingfronten. Men samtidigt så kanske allt sånt varit bra för mig även.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Samma som vanligt.

29. Vad fick dig att må bra?

Oliver, min familj, Mattias.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen tror jag :)

31. Vem saknade du?

Farfar

32. De bästa nya människorna du träffade?

Mattias :)

Publicerat den: 2010-12-31 kl 13:35:00 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Ja oj det glömde jag visst skriva :)

Det ska vara en burk Cf och en burk PH :)

2011-01-13 @ 19:40:52
Länk: http://carpeannah.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: