Min fredags-pepp-lista

Idag har varit en så otroligt bra dag så jag minns inte sist jag hade en dag som varit så här bra.

Dagen började dock inte så bra. Stressigt imorse, för lilleman vägrade borsta tänderna och vägrade klä sig. Som dom flesta andra mornar.

Hade tid på Hälsocentralen kl 10 för att kolla upp en svullnad/blåsa jag har under tungan sedan början av veckan. Misstänkte det kunde vara nån form av förkylningsblåsa, men jag har inte varit förkyld nyligen. Och jag har aldrig fått en blåsa där tidigare.
Sen var det vissa personer som yttrade sig friskt, som gjorde mig orolig och ville kolla upp det snarast.
Blev i stort sett friskförklarad, men fick veta att en förkylning kan bryta ut snart för jag hade nån blåsa i halsen också tydligen. Tur man får veta innan att man kanske blir förkyld snart =) Får se om "besväret" försvinner om ca en vecka, annars skulle jag återkomma.

Kom tillbaka på jobbet, med några påsar från bolaget (fick dessutom handla av Jörgen idag, och en sån sak gjorde mig också extra glad). Väl på jobbet vankades det tårta, efs våran arbetstränare gjorde sin sista dag hos oss idag. Lite trist att hon försvinner nu, efter att ha varit hos oss nästan ett år. Men kanske hon kommer tillbaka snart =) Fick även veta av henne att jag har en beundrare på Hissmofors såg =) En sån sak gjorde mig verkligen på bra humör!

Fick lunch från Handlarn idag, och eftersom jag handlade för över 100kr så fick jag ännu en minificklampa. Dessutom fick jag stoppa ännu ett kvitto med namn och telefonnummer i en låda, så man är med i en utlottning av en massa choklad.

Sen så har vi varit allmänt glada och trevliga mot varann på jobbet hela dagen, och det är verkligen guld värt.

Har en middagsdejt inbokad imorron kväll. Har en lugn kväll framför mig, med lilleman och nåra öl. Får se om det blir nå besök eller om det kanske får bli en tidig kväll med lilleman ist.

Just nu är det inte mycket som skulle kunna förstöra denna dag!! =)

Publicerat den: 2010-10-29 kl 17:50:04 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Ida Tallhed

känner att jag varit dålig på att lämna kommentarer till folk på sista tiden. Jag brukar själv uppskatta när mina läsare lämnar en kommtar ibland så därför vill jag bara säga hej och önska dig en trevlig start på den nya veckan.. och inte bara det... den nya månaden också :D



// www.idatallhed.se

2010-11-01 @ 00:54:24
Länk: http://idatallhed.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: