Blivit av med oskulden!

Ja.. tatueringsoskulden alltså :)
Har länge varit sugen på att göra min första tatuering, men det har aldrig blivit av.
Fick veta att en tjej jag gick samma klass som på gymnasiet tatuerar hemma, dock hann jag aldrig dit innan hon flyttade till Sundsvall i höstas.

Fick då veta att en bekant också tatuerar hemma. Tog kontakt med henne via Facebook och hon ritade upp ett motiv åt mig.
I söndags tog jag med mig lilleman och en vän och for till Brunflo och tatuerade mig! :)

Hade föreställt mig att det verkligen skulle göra ont, men det gjorde inte det. Inte alls. Förutom skuggningen, det kändes lite. Men har man fött barn utan bedövning så klarar man nog nästan vilken smärta som helst :)



Är helnöjd med resultatet, och är redan sugen på fler :) Antingen blir det en påbygnad på den här, eller så blir det nåt helt annat nån annan stanns på kroppen. Ska dock verkligen behärska mig och inte skaffa för många, för då blir det inte fint till slut tycker jag.
Självklart kommer jag anlita samma tjej nästa gång! Hon är duktig, trevlig och har bra priser.

Publicerat den: 2010-11-17 kl 18:43:10 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
åsa

Super snyggt, är och har länge varit sugen på en liten sak :)

2010-11-17 @ 20:47:58
Länk: http://torgersson.blogg.se/
maria

skitsnyggt!!

2010-11-20 @ 13:32:04
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Sandra

Snyggt! Blommor är så fint att ha.

Jag väntar på att skriva mina barns namn, men kan inte bestämma var.

2010-11-20 @ 18:36:51
Länk: http://perfectbynature.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: