Vila i frid

För en vecka sedan inträffade en skoterolycka i närheten av Krokom. Två unga killar hade kört genom isen. Det började juh cirkulera på Facebook, och fick ganska snabbt veta vilka dom var. Den ena har man gått grundskola samtidigt med, och mkt väl vetat vem han är.
Den andra killen umgicks väldigt mkt med mig och mina bröder i yngre dar.

Den ena killen räddades ur vattnet, men dog på sjukhuset senare.
Den andra killen har dom fortfarande inte hittat.
Han ligger alltså kvar i det mörka, kalla vattnet. En vecka efter olyckan.

Jag vill inte påstå att jag har rätt att sörja, iom att jag inte kände dom. Men nu, en vecka efteråt, så börjar mina tårar falla ändå.
Men jag sörjer i min ensamhet.


Vila i frid, killar!

Publicerat den: 2012-02-16 kl 20:38:28 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Russin

hej hej..



men fyy så ledsamt med olyckan.. :( Otäckt att de inte har hittat den andre killen ..



sv: nej på ica eller så finns inte detta kokosfett att köpa.. vi köpe detta på lifebutik, hälsokost.. innan har jag skickat efter från lchfbutiken.se tror jag det var.. men det var verkligen superbra för håret.. :)



kram

2012-02-17 @ 21:33:12
Länk: http://russinsdagbok.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: