Underbara helg!

Tog det mest bara lugnt hela lördag förmiddag, men runt mitt på dan hoppade jag in i duschen.
Sen va det dags för lilleman att sova, och jag passade på att småstäda lite. Tog mig en öl och mådde allmänt gott bara.

Strax före fem kom mamma och hämtade oss. For till Helenas föräldrar för lite grillning och förfest. Vi blev 5st som åt middag ihop. Senare kom det 3st till.

Vid 10-tiden for vi i två bilar mot Nälden.
Dansade mest heeeela kvällen. Träffade en massa gamla godingar, och även en ny goding, som jag även skrivit om i den låsta bloggen. Kanske må göra en uppdatering även där senare =)

Det var några små saker den kvällen som verkligen gav det hela extra krydda, och gjorde att jag kände mig ännu mer nöjd med kvällen än jag hade varit annars.
Men över huvud taget så var kvällen heeeelt underbar!! Synd bara att detta tillfälle endast kommer en gång per år. Men man får väll försöka dra med lite folk på dans på Aspåsnäset i sommar.

Fick sova mellan 3:30-7:45 inatt. Har varit hyfsat sliten idag. Ingen matlust förrän på eftermiddan. Men vill inte påstå att jag är bakis. Mest bara sliten pga dans hela kvällen igår, lite sömn och dåligt med mat. Men det rättar nog till sig nu när man avslutar kvällen och helgen med en öl =) Funderar på att snart lägga mig med lilleman och sova för natten. Imorron är det dagis efter en veckas sjukfrånvaro, och jobb för mig.

Publicerat den: 2010-05-02 kl 19:50:47 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: