Packning typ klar

Blev bjuden på middag hos Andreas igår kväll. Inte alls dumt.
Sen hem och fortsätta städa lite. Tog mig ett par öl också.

När jag skulle lägga mig vid midnatt så snurrade verkligen allt. Mådde skitdåligt. Trodde jag skulle spy. Fick dricka massa saft och vatten, tugga chips och godis.
Fattar inte hur jag så väl kunde känna av bara ett par öl. Usch, det var en vidrig känsla.

Hade tvättstugan imorse. Lyckades ta mig upp till 7. Men satan vad bakis jag kände mig. Brukar aldrig bli bakis, men idag kändes det faan så. Fick inte i mig nån frukost. Har fortfarande inte ätit nånting idag.
Kanske det är en blandning av alkohol och resfeber som gjorde att det blev så?
Må försöka få i mig nånting innan vi far iaf.

Tvätten blev avklarad till 12. Har städat typ överallt, förutom kattoan. Tänkte ta tag i den också innan vi far.
Måste även kolla om jag får hyra lite plats i nån annans väska, för jag får inte riktigt plats med alla mina och lillemans prylar.
Är glad att jag har en resehårtork OCH en reseplattång, så dom tar minimalt med plats. Och att volymtången jag köpte är väldigt liten.

Tar med mig barnvagnen som minsta lillebror hade när han var liten. Dumt att riskera att den nya fina vagnen går sönder eller försvinner.

Om senast fyra timmar far vi mot Frösön.
Andreas är snäll och ska ta hand om katterna. Var först tänkt att han skulle ha dom hemma hos sig, men sen köpte han en ny soffa så han ville nog inte ha dom där hahhaa.
Bara hoppas att dom inte blir föööör oroliga av att vara själv hela dagarna, förutom besök av honom för påfyllning av mat och vatten och rensning av kattoan en gång om dan.
Men skulle det visa sig att dom skiter/pissar i soffan så skulle han nog ta med dom hem till sig ist.

Lite hemskt känns det att åka ifrån katterna. Tänk om dom tänker: "Nej, matte har lämnat oss." Usch vad hemskt. Ska bli underbart att se dom när man kommer hem igen, samtidigt som det faktiskt ska bli skönt att vara utan dom ett tag nu.

Ska cykla ner på jobbet snart. Räkna ihop mina timmar denna månad, så man får nån lön.
Sen planera hur man ska göra med middag. Vet inte när lilleman kommer hem heller. Han är med sin far i stan.

Nej, göra lite mer nytta kanske.

Publicerat den: 2010-05-21 kl 12:55:21 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Mamma Russin

hoppas du får en fin resa nu..:)



kramisar

2010-05-23 @ 23:23:52
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: