Måndagslistan

Gör Jennyns måndagslista idag, trots att jag jobbat och egentligen inte har/haft tid. Men det kändes som jag hade en hel del att glädjas över idag =)

Idag måndag är jag glad för..

- Jag hade en heeeeelt uuuuunderbar helg!
- Om 3 veckor befinner vi oss utomlands med min pappa och mina helbröder.
- Lilleman är äntligen frisk och tillbaka på dagis där han trivs som fisken i vattnet.
- Idag åt lilleman riktig middag för första gången på länge. Annars har det bara varit gröt och mackor som dugit i honom. Men idag tryckte han i sig 3-4 bitar fläskfilé, och tidigare en grillkorv.
- Sommaren närmar sig, och jag ser fram emot iaf nån danskväll på Aspåsnäset.
- Har tvättstugan imorron bitti. Älskar att tvätta! =)
- Har påbörjat projekt klädkammare. Ska bara slipa sista spacklingen, sen måla tak, måla väggar. Och sen ska den inredas lite enkelt.
- Ser fram emot en tidig kväll ikväll. Funderar på att lägga mig samtidigt som lilleman, mellan 19-20. Ska bli superskönt att få sova länge!

Publicerat den: 2010-05-03 kl 18:50:58 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Mamma Russin

hej hej..

vad roligt att du gillade min nya design..:) extra roligt att det verkar vara så pass många av mina läsare som gillar den då jag gillar den själv massor..:)



var ska ni åka utomlands då? kul..



jag är riktigt sugen på en resa till jag med, hihi.. sparar som en tok nu, kanske kommer vi iväg igen till hösten..



ha det toppen, kramar

2010-05-09 @ 12:20:21
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: