Vart är mitt pass?

Bestämde mig för en tidig kväll igår, dock inte lika tidig som kvällen innan men betydligt tidigare än normalt.
Hann bara lägga huvet på kudden så kom en undran upp: Vart är mitt pass?
Vet att jag kommer behöva använda passet under detta år, men vet inte när än.

Fick total panik, och började leta på dom ställen där det möjligtvis kunde vara, men utan resultat. Letade på samma ställen igen, men icke.
Ringde A för att höra om han möjligtvis sett om det var kvar hos honom. Men han hittade varken mitt eller sitt eget.

Tänkte ta en tur ner till förrådet och se om det möjligtvis står nån låda där som kan innehålla såna saker. Och annars ska jag hem till A och leta nån dag.
Kan juh vara bra att försöka hitta det i tid, så man vet om man har ett pass eller om man måste fixa ett nytt.

Sen dök tanken på mina borttappade två vita favoritlinnen upp. Fattar inte hur saker bara kan försvinna så där. Spårlöst.
Men sen vet man aldrig om jag lyckats lägga borttappade saker på nåt jäkla bra ställe. Är juh förvirrad till och från. Har hänt mer än en gång att jag glömt nycklarna i dörren på utsidan när man kommer hem på eftermiddagarna/kvällarna. Tur man har snälla grannar och att jag vet väl vem som delar ut tidningen här, för då behöver jag inte vara så jätteorolig.

Publicerat den: 2010-03-23 kl 08:17:52 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

Det finns inte hemma hos din mamma eller pappa då?

2010-03-23 @ 14:45:26
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
åsa

Nej O har inte skickat något sms till mig, har inte heller ditt nummer..

2010-03-23 @ 17:33:27
Länk: http://torgersson.blogg.se/
Åsa

Jo det har jag också hört :) Ska se den sen när jag läst boken tänkte jag.

2010-03-25 @ 16:32:37
Länk: http://torgersson.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: