Studenten

Igår tog brorsan studenten. Nu är vi tre barn i familjen som tagit studenten. Bara två kvar =)

For in till stan med mamma, lilleman pch yngsta brorsan mitt på dan igår. Tjyvparkerade lite fint. Gick ner till kyrkan och blandade oss med allt folk. Väntade på att brorsan skulle komma ut. Tog en jäkla tid.
Hann hitta åt pappa innan. Sen tog det ett tag innan vi hittade åt momma.

När allt var klart och dom skulle ut och åka flak så for vi till momma en sväng. Skulle skjutsa hem henne så hon slapp åka buss. Fick gofika där.

Sen for vi tebax in till stan och handlade på ICA Maxi. Sen mot Krokom. På affärn här hemma, och bolaget. Sen hem till mamma.
For ner med bilen till Ola så han skulle slippa behöva gå hem. Hämtade min cykel hos Andreas. For hem till mig en sväng innan jag for tebax till mamma.

Åt middag. Andreas kom och hämtade lilleman, för han skulle vara där i helgen.
Pappa var även och åt middag med oss.

Blev en riktigt lyckad kväll.
Kom dock inte hem förrän halv 2-2 på natten. Dom riktigt vuxna blev lite väl fulla, och ville inte riktigt släppa iväg mig hahah. Lyckades till slut smita ut och cykla hem.

Idag har Andreas hjälpt mig frakta mina sista saker som var kvar hos honom, hem till pappa. Blev tre turer med bilen. Sen fick jag även handla blommor till mina blomlådor.
Sen tog vi en sen lunch/tidig middag på Frasses innan jag cyklade hem.

Har nu hunnit med ett par öl, planterat blommor, tvättat och slipat och vaxoljat delar av mitt köksbord som var slitet, dammsugit balkongen och slutligen lagt upp en del bilder från Turkiet.

Ska resten av kvällen försöka orka ta tag i lite dammsugning. Kanske även tvätta av balkonggovlet.
Imorron ska jag köra resten av köksbordet, kanske lasera balkonggolv om jag hinner tvätta det ikv.
Gäller att försöka vara så effektiv som möjligt när man för en gångs skull är barnfri.
Ska även försöka lägga upp studentbilder på brorsan.

Publicerat den: 2010-06-05 kl 19:10:27 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: