Flickan mitt emot

Jag blir svart som sot
När flickan mitt emot
Bjuder in en annan till sitt hus
Jag släcker och ser på
När dom delar en bordeaux
I skenet från två levande ljus

Men en vacker dag, så blir det hon och jag
Och då ska jag ge na allt som hon vill ha

Ja jag hör redan bröllopsklockor ringa i byn
Dom ljuder överallt
Dom klingar tusenfalt
På kärlekens vingar ska vi sväva i skyn
Högt högt där uppe bland molnen

Ljusen brinner ut
Föreställningen är slut
Bara silhuetten kvar mot en gardin
Men i min fantasi
Finns inte dom, utan vi
Och mitt bland ljusen står en flaska vin

Ja en vacker dag, så blir det hon och jag
Och då ska jag ge na allt som hon vill ha

Ja jag hör redan bröllopsklockor ringa i byn
Dom ljuder överallt
Dom klingar tusenfalt
På kärlekens vingar ska vi sväva i skyn
Högt högt där uppe bland molnen

Ja en vacker dag, så blir det hon och jag
Och då ska jag ge na allt som hon vill ha

Ja jag hör redan bröllopsklockor ringa i byn
Dom ljuder överallt
Dom klingar tusenfalt
På kärlekens vingar ska vi sväva i skyn
Högt högt där uppe bland molnen
Ja, högt högt där uppe bland molnen

Publicerat den: 2010-07-28 kl 22:21:07 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Saken är juh den att vi pratade med massor av läkare och ALLA sa samma sak, de lovade att med hjälp av sjukgymnastiken skulle Minna gå själv och allt efter 2 max 3 månader.

Men så blev det juh inte, så..

Med löfte från läkare så kändes det rätt.

2010-07-30 @ 14:08:20
Länk: http://salkert.se
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 01:07:00
Länk: http://shikos.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: