Piffsugen!

Senaste tiden har jag varit otroligt piffsugen här hemma.
Började juh här om dagen, och fick upp en hylla + mätsticka + tavla i lillemans rum.

Nu ikv när jag rensade bland lådor i klädkammaren så hittade jag åt lite fina bilder jag tog under gymnasietiden. Så dom ska upp på väggen.
Hittade även åt en del bilder på lilleman, som ska ramas in och hängas upp.

Tog och hängde upp en bild på honom i hallen, på en skruv som redan satt där.

Vad har det tagit åt mig? Har redan fått upp mer på väggarna här, än i huset på Ringvägen där jag bodde braaaaa mkt längre än vad jag hittills bott här.

Har dessutom insett att det är ganska skönt att börja få upp saker på väggarna nu, innan man ev ska göra om mer (måla, tapetsera). För då har man gott om tid att hitta rätt plats åt rätt tavla/bild. Dessutom gör det inget om man gör fel och kommer åt ett ställe där det inte alls går att skruva/spika på väggen. För sånt löser sig när man ev sla renovera mera =)

Funderar även på att sätta upp lite av dom tavlor jag gjort själv. Har juh en del favoriter, men konstigt nog bara tavlor jag målat på hemmaplan.
Misstänker att såna konstverk blir bättre för att dom är målade när motivationen och lusten verkligen funnits.
Sen väntar jag på tavlor/bilder från vänner, som ska upp på väggarna =)

Faan vad kul detta kändes!!

Imorron tänkte jag även ta tag i en rensning bland alla mina prylar i badrummet. Har alldeles för mkt prylar där, och det finns säkert en del som går att slänga.

Mycket lust och motivation kommer tillsammans med ölen vill jag lova =)

Publicerat den: 2010-01-09 kl 00:48:51 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Soya ★

Det är kul och skönt att bo själv för då får man ju ha det som man vill :D

2010-01-09 @ 09:25:43
Länk: http://soyasblogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: