Nyårsafton och nyårsdagen

Tog en rejäl sovmorron.
Sen var jag nära att strypa en av katterna, för dom har börjat riva tapet i sovrummet.

Fick hem lilleman.
Tog med mig honom i vagnen och gick hem till mammsen.

Blev god middag där, och sen kika när minsta brorsan smällde lite raketer.

Sen fick jag sällskap av honom och mamma hem.

Lämnade in lilleman till Björn, medans jag gick upp och klädde av mig och hämtade lite saker.

Tog nåra öl tillsammans med Björn, Niklas, Mattias och Fredrik.

Nattade lilleman i Björns dotters säng.

Gick ut och kikade på fyrverkerier vid tolvslaget, och drack "champagne".

Försökte ringa samtal. Försökte skicka sms.

Somnade i Björns säng vid 2-tiden.

Nyårsafton var inte alls så dum! Synd bara att jag missade Björns brakmiddag.

Är lite seg idag. Sovit för lite natten som var. Har en lilleman som titt som tätt bara gnäller. Tvättar för fullt. Städat undan julen. Saknar sällskap.

Publicerat den: 2010-01-01 kl 19:09:55 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jenny

Hej vännen, hoppas du får en toppen 2010!! Många kramar

2010-01-01 @ 22:01:10
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: