Inventerat på datorn

Jobbat idag.
Har varit en del att göra med inventeringen denna månad. Allt blev räknat och nedskrivet ganska snabbt, men sen ska alla siffror knappas in på datorn.
Även den uppgiften gick hyfsat snabbt.

MEN sen insåg vi att det var en jäkla massa jobb kvar.
Så idag fick jag spendera väldigt många timmar framför datorn. Och knappa inventeringssiffror.

Har en aning ont i nacke och rygg, och dessutom höger arm som fått jobba som sjutton, i en inte alltför skön position.

Lär nog få fortsätta med den arbetsuppgiften både måndag och tisdag till veckan, så det gäller att vila upp kroppen nu i helgen.

Har även gjort en "liten" lista på småfix som ska göras här hemma. Verkligen jätteskönt, när man allt eftersom kan bocka av det som är gjort, och fylla på med nya saker som ska göras.
Vet inte om jag får nå besök i helgen eller ej, men hur som helst så ska jag mysa med lilleman hela helgen, och kvällstid kopplar man av med nån öl och fixar och donar med allt som ska göras. Det gillar jag! =)

Publicerat den: 2010-01-21 kl 23:37:09 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: