Igår kom den..

..mensen, och mensvärken från helvetet.
Värktabletter hjälper inte.
Måste ev även ringa och omboka tiden för cellprov som jag fick på onsdag.

Haft besök av Mr A hela helgen.
På lördagen gjorde även Helena oss sällskap en stund.

Kvällen slutade med en kräkig lilleman. Så fick spendera ännu en natt i tvättstugan.
Som tur var så blev det inge mer kräkande efter det.
Men imorse hade lilleman skitit igenom blöjan, så alla sängkläder måste tvättas igen.
Lyckades få en tvättid redan idag.

Inget dagis än på några dagar alltså.

Sen skulle jag ev få låna Helenas tvättmaskin, som hon ändå inte använder. Får se när hennes pappa har tid och lust att frakta hit den och installera den åt mig.
Skulle juh som vara smidigt att ha en tvättmaskin (iaf i såna här nödsituationer), när det dessutom är förberett för att koppla in en, och jag dessutom har ett hyfsat stort badrum.

Inväntar TV om ca 1 timme. Sen går vi nog ut en liten sväng, medans tvätten sköter sig själv.

Publicerat den: 2010-01-18 kl 10:40:03 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jessica

fick en värme kudde av min bonus mamam super bra mot mag ont bla:)

2010-01-20 @ 21:11:21
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: