Harmonisk dag!

Ja, igår hade vi verkligen en harmonisk dag.

Jag var uppe redan strax efter 06:00, och körde igång verksamheten nere i tvättstugan.
Varvat med det så blev det TV-tittning och omorganisering i köket. Fick till det ganska bra, för lilleman kunde inte rota fram lika mkt som han annars brukar.

Helena kom hit strax efter 11, så då såg hon efter lilleman medans jag fortsatte springa fram och tillbaka till tvättstugan.

På kvällen fick jag upp en hylla i lillemans rum. Tog bara ca 1 timme. Svårt att göra sånt själv, och när man dessutom inte har rätt prylar. Men nu sitter den där. Ev att jag måste göra några små finjusteringar sen.
Fick även upp mätstickan på väggen, och en tavla.

Har funderingar på att rusta upp en ny säng åt lilleman, som jag ska få låna av mamma. Den ska väll målas om och så.
Kom även fram till att jag nog endast behöver köpa en typ av bokhylla till hans rum, men det får vänta tills den nya sängen är på plats. Eller iaf tills jag vet måtten på den, så jag vet hur möbleringen ska se ut.

Imorse tog vi en rejäl sovmorron båda två. Sov till närmare 10.

Har smått börjat förbereda för kvällens städning, så det förhoppningsvis inte ska behöva ta heeeela kvällen. Men jag ser verkligen fram emot det, att äntligen få lite ordning här efter en vecka i kaos.

Publicerat den: 2010-01-07 kl 11:31:19 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

2 framtänder i underkäken har hon harft i 2 & 1 månad.

Vi borstar hela hennes mun med hennes tandborste.

2010-01-08 @ 20:09:10
Länk: http://salkert.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: