Sover på dan ist

Natten som var sov lilleman inte alls bra. Å dom tre senaste nätterna innan det sov han huuuur bra som helst, i alla fall jämfört med tidigare.
Misstänker dock varför han sov så dåligt inatt, men det behöver vi inte gå in på här. Sen kan det även bero på förkylningen. För nu börjar han bli förkyld på riktigt. Misstänker att jag kommer få va hemma med han nån dag till veckan.

Försökte klä honom för att gå ut mitt på dan idag, men det vägrade han. Ist drog jag igång lite bakning, och stoppade honom i säng. Tror det var runt 1-tiden. Och han sover fortfarande.
Känns inte ens som jag vill väcka honom, för jag misstänker att han verkligen behöver den här sömnen. Så han får ist vara uppe längre ikv. Men det gör inget, för förhoppningsvis tar han sovmorron imorron ist då =)

Men jag blir så jäkla rastlös av att bara sitta!
Ville dessutom ha filmsällskap till ikv, men verkar inte få nå napp.. så jag får nog titta själv.

Publicerat den: 2010-02-27 kl 16:09:15 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: