Längtar efter att få sooooova!

Lämnar lilleman på dagis på mornarna.
Sen går jag på jobbet.
Ibland gör jag kväll och hämtar lilleman vid tre. Ibland jobbar jag till sex.

Varje dag bestämmer jag mig för att gå till sängs supertidigt för att få sova mååånga timmar under natten. Men det blir aldrig så. För när lilleman lagt sig för natten så har jag så mycket annat att pyssla med.

Men på fredag, när han är hämtad från dagis så ska vi invänta hans pappa som ska ta honom.
Och som det än så länge ser ut så ska jag vara lite chaffis åt Helena och hennes familj på fredagen. Men förhoppningsvis hinner jag hem och ta mig nån öl innan läggdags =)

Och innan jag gör kväll på fredag så stänger jag av båda mobilerna, och sover tills jag vaknar av mig själv på lördagen. Eller tills katterna väcker mig..

Sen ska jag ägna lördagen åt att ev gå hem till mamma och få en hylla sågad och fräst. Ska även hinna med en del städning under helgen. Och självklart några öl =)
På lördag kväll när jag går till sängs så stänger jag åter igen av mobilerna, och sover tills jag vaknar av mig själv på söndagen. Eller tills katterna väcker mig.

Ser såå mycket fram emot en helg att få vila upp sig, samt pyssla med sånt som man aldrig annars hinner eller orkar göra.
Men nu blir det diska, och sen kika lite film innan jag gör kväll.

Publicerat den: 2010-02-09 kl 20:40:06 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Maria

Ja, och lite annorlund =) riktigt rörd blev jag, den ska ramas in sedan =)

2010-02-12 @ 22:56:20
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Maria

Ja, och lite annorlund =) riktigt rörd blev jag, den ska ramas in sedan =)

2010-02-12 @ 22:56:20
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: