Måndagslistan

Längesen jag gjorde Jennyns måndagslista nu, men man har juh jobbat heltid dom senaste fyra veckorna så varken tid eller ork har egentligen funnits.

Idag måndag är jag glad för:

- Helgen var helt underbar!
- Fick nattsällskap både i fredags och lördags, uuuuunderbart att bara sova sked! =)
- Jobbade i lördags, och jag gillar verkligen att jobba lördagar på mitt jobb.
- Påbörjar min sista semestervecka nu, superskönt med en hel veckas ledigt.
- Om en vecka börjar vardagen på riktigt för oss: dagis och "normala" arbetstider.
- Fick hem sonen i lördags, har knappt haft honom här hemma dom senaste fyra veckorna.
- Fick surra en sväng med en god vän igår, och vi planerade in en filmkväll nån kväll här i veckan =)
- Har insett hur många fina människor jag har runt omkring mig.
- Bara ca två veckor kvar av denna månad: hösten närmar sig. Och hösten är supermysig!
- Om ca en månad är det säsongsstart för Ensam Mamma Söker. Älskar den serien!
- Hoppas på finväder hela veckan och att man får sällskap att hitta på nånting på dagarna.
- Äntligen är jag helt singel! Just nu håller jag inte på att träffa nån över huvud taget, och ingenting litet på G nånstanns heller. Och det känns såå skönt!

Finns säkert ännu mer att skriva, men det får räcka så där.
Just idag kändes allt bara såå bra!!
Gör en måndagslista du med!

Publicerat den: 2010-08-16 kl 08:29:40 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
stina

åh, tack så mycket! :D

vad kul att du tycker det. roligt med bra respons!

kram!

2010-09-10 @ 20:34:56
Länk: http://psychololita.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: