Vilken underbar dag!

Började morronen med att vakna huuuuuur trött som helst! Men det fanns ingen tid för att dra sig för länge. Hade tvättstugan kl 7, och efs jag inte vill bli alltför sen till jobbet så vill jag iaf börja runt halv 7 med tvätten.
Var klar runt 9. Begav mig till jobbet.

Allt flöt på bra. Hann även med en tur på ICA och bolaget på förmiddan.
Sen kom våran arbetstränares gubbe dit med smörgåstårta som han gjort. Suuuuupergod!

Sen har det varit ganska fullt upp mest hela dan. Sålt fyrverkerier för säkert 5000kr minst. Kom även dit en fotograf som skulle fota oss till nya hemsidan. DET var mindre roligt efs jag hatar att vara med på bild hahaha. Blir spännande att se resultatet sen.

Vi har alla varit så himla goa och glada idag, och såna dagar är verkligen guld värda. Jobbar man med familjen så uppskattar man verkligen dom bra dagarna. För ganska ofta så är det tjat och gnäll oss emellan. Men juh närmare sommaren vi kommer desto bättre blir det, efs det blir mer och mer fullt upp från och med nu och några månader frammåt. Då slipper man bli sittande och folk gnäller.

Efter stängning så bjöd A på middag från Frasses. Den intogs hemma hos mig, efs jag ändå skulle ta tillbaka lilleman, som varit hos sin far sedan i tisdags. Har varit lugnt och skönt här hemma i veckan, men samtidigt otroligt tomt. Så det är skönt att ha honom tillbaka nu!

När han for hem så tog jag mig nån öl, duschade mig själv och badade lilleman. Gjorde oss iordning.
Sen kom mammsen, Ola och Martin och hämtade oss. For till Hägra och kikade brasan och fyrverkerier. Lillemannen tyckte det var skitkul att åka dit. Skitkul att gå vägen ner till brasan. Skitkul att titta på allt folk. Men samtidigt var det nog tröttsamt, för rätt som det var satt han i mitt knä och halvsov.

For sen hem. Gav honom kvällsmacka, som han knappt åt upp. Sen kröp han själv upp i min säng och la sig. Såå jäkla söt!
Själv satte jag mig här och tog en öl. Ska bära in honom till sin egna säng om en stund, och göra kväll själv. Är förjävla trött.

Imorron blir det kanske lite städning här. Sen på eftermiddan går vi till Helenas föräldrar och grillar. Sen kommer A och hämtar lillemannen, medans vi fortsätter förfesta.
Och sen drar vi till Nälden och dansar och dricker öl. Satan vad jag ser fram emot imorron kväll!! =)

Publicerat den: 2010-05-01 kl 00:01:17 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: