Slut på ringandet?

Under fleeeeera månader så har det minst en gång om dagen ringt en massa konstiga nummer till min gamla telefon. Jag brukar aldrig svara på sånt, för oftast är det säljare som vägrar ta ett nej.
Har några nummer som börjar med 08, nåt nummer som börjar med 02 och nåt nummer som börjar med 09.

Idag fick mamma svara när det ringde. Dom frågade efter mig. Hon sa att jag inte använder det där numret längre. Dom frågade vart man ist kunde få tag på mig. Hon svarade att hon inte visste, för att jag inte längre jobbade kvar hos dom.
Dom sa att dom hade ett hemnummer registrerat på mig, som dom skulle prova på.

Så dom ringde alltså hem till A och frågade efter mig. Hans svar blev: "Hon bor inte här längre."
Dom frågade efter ett mobilnummer till mig. Han gav dom mitt gamla nummer. Dom sa att det numret är ogiltigt. Jaha, svarade han.. SEN GER HAN DOM MITT NYA NUMMER!
Hahaha. Trodde ett tag där att jag hade blivit av med dom.

Men det har inte ringt nåt mer (förutom en gång på gamla numret). Kanske blev dom sur för dom tror att nån driver med dom, hahaha.
Kan juh alltid hoppas att dessa dumheter upphör nu genast.

Publicerat den: 2010-04-15 kl 23:22:30 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Angelica

Telefonförsäljare måste vara något slags straff till mänskligheten...

2010-04-16 @ 09:48:20
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: