Måndagslistan

Hänger på Jennyns måndagslista den här veckan också, när man ändå är ledig och har tid och skriva =)

I dag, måndag är jag glad för att..

- Påskhelgen har varit kanoners med superfint väder!
- Det var varit riktigt härligt med långledigt (jag som dessutom var hemma med sjukt barn hela förra veckan)
- Stökade undan all tvätt imorse, så nu är det gjort för ett tag.
- Lilleman är äntligen kry från sin magsjuka, så nu är det dagis igen från och med imorron. Får dock se hur länge det dröjer innan han blir sjuk igen.
- Har precis sovit middag en timme, vilket var riktigt skönt och välbehövligt för en ensam mamma, efs man varit uppe sen halv 7 imorse, och sov alldeles för lite natten som var.
- Har inte varit hemma och behövt laga mat på heeeela helgen, vilket är guld värt för en trött ensam mamma.
- Går runt med vetskapen om att kommande natt ska lilleman sova hos sin pappa, vilket betyder att jag äntligen får sova en hel natt ostört. Även det guld för en trött ensam mamma.
- Ska hem till min mamma på middag även idag, vilket betyder ännu en dag då jag slipper laga mat själv.
- Har spacklat mer hallvägg idag, som ska slipas ikväll.
- Hittade mitt pass igår! Eller det var inte jag som hittade det, men hur som helst så är det återfunnet.
- Väntar på besked om vi ska åka utomlands i maj eller om vi ska vänta till efter sommaren.
- Sitter just nu och tuggar på dom sista bitarna av Marabou Sensation Yoghurt Raspberry. Den är bara fööööör underbart god!

Ja se där, det fanns en del att glädjas över även denna måndag =)
Gör en måndagslista du med!

Publicerat den: 2010-04-05 kl 14:20:56 | Kommentera här! 5 st


Kommentarer
Jenny

Tänkte på en sak, visst har lilleman haft ganska mycket problem med lös mage och kräkningar ?! Har ni prövat mjölkfrikost på honom ? Han kanske är överkänslig mot det.



Mina töser slutade tidigt med vällingen dom med så det är nog inget att oroa sig över !! Dom fick en stadig portion gröt innan läggdags istället så dom stog sig hela natten på den :)

2010-04-06 @ 13:15:18
Länk: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Hej, ingen fara kommer själv i perioder då jag slutar kommentera.



Bloggdesignerna ligger normalt mellan 200-400kr, beroende på hur avancerade det ska vara och hur mycket tid jag lägger ner på det.

Det är dock lättare att räkna ut när man vet lite mer om hur personen vill ha sin design. ;)

Så maila en beskrivning så kan jag försöka ge dej mer exakt pris.



Kram

2010-04-07 @ 09:43:03
Länk: http://salkert.se
Jenny

Ok ! Jag tyckte jag läst flera gånger att lilleman varit sjuk. Så jag har nog varit snabb att dra slutsatsen att det är klen mage han haft alla gånger (sorry). Hoppas han mår tipp topp nu :)

2010-04-07 @ 15:27:07
Länk: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Okej (har tyvärr inte tillgång till din låsta), skulle tippa att din skulle hamna på 250 - 300kr, och angående två flikar.

Ser inte töntigt ut alls, kanske skapa "bild"flikar, om du förstår?

Krama

2010-04-07 @ 20:37:58
Länk: http://salkert.se
jenny

hej tjejen, hoppas ni haft en fin vecka! kramar i massor

2010-04-08 @ 22:29:24
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: