Dansgalan 2010

Sen jag första gången såg reklamen om dansgalan på TV så blev jag såå sugen på att fara iväg på den. Men då är det juh alltid detta dilemma: Har man nå sällskap dit?
Vill juh gärna inte fara dit själv. Men sen vill jag gärna fara dit med folk som verkligen åker dit för att dansa. Men självklart tar man sig nån öl emellanåt också =)

Började höra mig för med dom som ev kunde tänkas vilja fara iväg, men det lät tveksamt från alla håll. Men Helena är alltid (oftast iaf) ett säkert kort =) Hon var även lite danssugen, perfekt!

Pratade med henne igår, och då bestämde jag mig för att jag skulle iväg! Bara att hoppas det skulle finnas biljetter kvar, efs man är ute i lite sista sekunden.
Tänkte jag skulle ringa runt och höra idag. Men så kommer jag in på jobbet, och där ligger en sponsorbiljett, som mitt jobb fått för att vi är med och sponsrar hela tillställningen. Kunde det bli mer perfekt? Helt plötsligt har jag sparat in 200kr på inträde. 200kr som jag ist kan dricka öl för =)

Så nu är biljetten fixad. Dessutom fick jag veta att A fått ändrat schema för helgen, så han kunde utan problem ha lilleman lördag kväll. Men dock måste jag övernatta hos honom under natten, för att kunna ta lilleman på söndag morron. Men det gör absolut ingenting. Klart man må offra sig om man vill iväg på nåt kul =)

Så på lördag blir det först grillning och lite förfest hos Helenas föräldrar. Sen får vi skjuts till Nälden där det blir dans och mer öl hela kvällen.
Kommer utan tvekan bli en toppenkväll!

Publicerat den: 2010-04-28 kl 10:44:58 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: