Ännu en gång börjar det gå för långt..

..men den här gången gäller det inte lillemans humör..
..utan mig själv. Och hur förvirrad jag blivit på slutet. Typ dom senaste månaderna.

Kan inte ens längre hålla koll på hur många ggr jag glömt nyckeln i dörren på utsidan på eftermiddagarna/kvällarna. Och sen har den suttit där hela natten. Hittar den gör jag först nästa morron när man ska iväg, och först letar nycklar precis överallt.
Sånt har aldrig hänt mig tidigare.

Dom få ggr jag kommer ihåg att ta med mig nyckeln.. ja, då hamnar den på nåt jäkla konstigt ställe. Inte i väskan, jackfickan eller på hallbyrån. Nej nej nej. Den tar sig mkt längre in i lägenheten. Och hamnar på ställen där man aldrig ens skulle tänka tanken att leta.

Första snusen på morronen lägger jag alltid alltid in på höger sida. Det är favoritsidan. Men senaste månaderna har jag kommit på mig själv flera ggr med att lägga den på vänster sida.
Också väldigt ovanligt för att vara jag. Så pass ovanligt att jag faktiskt börjar känna; stressar man för mkt? Har jag egentligen alldeles för mkt att tänka på?

Sen finns det massa andra småsaker som alltid tidigare varit självklara för mig, men som helt plötsligt blivit svåra att komma ihåg/utföra osv.

Känns som jag skulle behöva en total semester från vardagen.

Publicerat den: 2010-04-23 kl 08:09:21 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: