Första inspektionen av lägenheten

Ja, det är sant. Idag var första gången jag såg mitt blivande boende på insidan. Kände mig inte alls orolig när jag tackade ja till denna lägenhet från början, utan att ha sett den.

Men sen ska jag erkänna att jag allt blev lite orolig. Tänk om det inte alls var något för mig.
När jag väl fick ut en nyckel idag så gick jag och lilleman dit direkt och kikade. Och det där blir alldeles säkert toppenbra!

Allt var väll inte riktigt som jag förväntat mig, men det finns potential att fixa med lite småsaker så det blir ännu bättre. Nu får man juh inte göra precis hur man vill i en hyresrätt, men en del. Sånt som dessutom bara blir till det bättre för nästa hyresgäst.

Blir såå sugen att få flytta in nu. Men nu när jag har nycklar så kan man börja när som helst. Bara köket får stå tomt tills det är tapetserat.
Hoppas på att få lite hjälp av pappa nu innan helgen och/eller till helgen. Iaf med dom tyngsta grejerna.

Nu jävlar närmar det sig och jag ser såå fram emot detta!!

Publicerat den: 2009-09-21 kl 17:48:15 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Soya ★

Åh va kul. Du måste visa bilder!

2009-09-21 @ 18:53:14
Länk: http://soyasblogg.se
Johanna

Härligt! :D

2009-09-22 @ 10:03:25
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: