Dåligt med kommentarer

Inte här då. Eller jo det är det också. MEN vet ni vad; det spelar inte mig såå stor roll. Visst är det supertrevligt med kommentarer, men det är inte därför jag skriver. För att folk ska kommentera.
Sen är det så klart supertrist att det faktiskt finns vissa folk som endast kommenterar dom bloggar som brukar kommentera hos dom själva.

Men men.

Det jag menar är att jag blivit dålig på att kommentera hos Er. Fast om man ska vara helt ärlig så har jag alltid varit dålig på att slänga iväg kommentarer, men ett tag var jag faktiskt riktigt flitig =)
Men nu har det stannat av. Orkar helt enkelt inte.

En stor del som gör att jag inte orkar är det där förbaskade lösenordet man måste ange för att kommentaren ska godkännas.

Hur som helst så läser jag, oftast, dagligen hos mina favoritbloggare. Ni borde veta vilka ni är.

Ska bättra mig med kommentarerna framöver, försöka iaf.

Publicerat den: 2009-09-15 kl 19:23:09 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Emma

hej!



ja e värdelös på att kommentera andras bloggar, läser men glömmer liksom av att kommentera. =)



jasså, du har fått ett rum hos pappis ett tag.. kan förstå att du längtar. va kul me egen lägenhet endå.. greja å dona precis som man vill.



ja kommer hem i jul.. e du hemma då? för då blir d dop! du e så klart bjuden!



kram!

2009-09-15 @ 20:36:17
Länk: http://ammas.blogg.se/
Sussi

hehe, jag har också blivit sämst på att kommentera. Bloggandet har liksom inte lika stor prioritet i mitt liv längre. Så jag förstår dig.



KRam kram!

2009-09-15 @ 21:05:44
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Soya ★

Jag vet hur du menar, jag själv är en periodare. Kram

2009-09-15 @ 22:00:01
Länk: http://soyasblogg.se
Angelica

Nej man skriver ju för sin egen skull men det är såklart alltid roligt om nån får för sig att slänga iväg en kommentar på det. Men känn inte att du måste kommentera bara för sakens skull, har man inget att skriva så är det väl lika bra att låta det va? Hos mig är du iallafall välkommen ändå, fast bara så du vet har jag inget lösen om du nån gång skulle känna att du vill skriva en rad ;)

2009-09-16 @ 02:23:02
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: