Fyra år sedan alltså..

För fyra år sedan valde du att inte längre leva med oss här på jorden.
Det kom som en stoooor chock för oss alla.

Tänker inte på det som hände lika ofta nu, men självklart dyker du fortfarande upp i mina tankar. Speciellt när det närmar sig årsdagen. Å när årsdagen är här, så tänker jag väldigt mkt på dig.

Varje år sedan den dagen, så sätter din pappa och mamma in en minnesannons i tidningen. Tycker det är jättefint gjort, och jag hoppas det fortsätter varje år. Men jag har kommit på mig själv att tänka att det nog kommer en årsdag då det inte kommer finnas en annons på minnessidan.



Hade hoppats att få åka ner till din grav den här helgen, men så blev det inte. Men man har tur som har så goa vänner. För Henke har lovat att jag ska få följa med honom och Tanya ner till Sveg någe framöver, när det passar oss alla. Och det är jag väldigt tacksam för!!

Publicerat den: 2009-10-11 kl 01:34:06 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Soya ★

Kram till dig och en tanke till din syster <3

2009-10-11 @ 09:00:49
Länk: http://soyasblogg.se
Johanna ♥ Minna

Beklagar eran förlust och sorg. :(

2009-10-12 @ 12:55:19
Länk: http://salkert.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: