Villervalle i Söderhavet

Är det fler än jag som känner till den serien?
Tittade på den på TV när jag var mindre, samtidigt som vi spelade in alla avsnitt.

Och nu dom senaste åren har jag blivit grymt sugen på dessa filmer som är gamla, och väldigt svåra att få tag på. Ang Villervalle så hade tydligen SVT råkat radera hela serien från sitt arkiv. Och den finns inte utgiven på DVD eller VHS.

Hade turen att hitta till ett forum, där jag kom i kontakt med en tjej som kämpat och kämpat för att få till en hyfsad inspelning från VHS till DVD. Och jag fick köpa ett ex av henne =) Kan inte nog tacka henne för detta.

Så igår kikade vi på första DVDn av två, och en del av den andra skivan. Får se om man ska se klart resten ikväll.

Natten som var så fick O premiärsova i sitt eget rum, och dessutom längst ner i sin säng. Eftersom han oftast står upp i sängen på mornarna så kändes det som det var dags att sänka ner den i botten nu. Dock somnade han inte förrän runt 22:30. Vaknade vid 8 imorse.

Har hunnit ut på en promenad idag. Får se om man kan följa med mamma ut en sväng senare också. Skulle som vara grett det.
Sen blir det antagligen grilla hamburgare till middag.. och nån öl på det =) Slog till på en hel platta från bolaget igår. Tyckte verkligen om ölen som pappa bjöd på i torsdags.

Publicerat den: 2009-05-23 kl 14:35:41 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: