Veckans planer

Måndag - Avslutning på babysimmet. Känns faktiskt skönt att slippa ha den tiden att passa in framöver. Får se om man försöker komma med i nån ny grupp till hösten, eller om man ska avvakta. Det ger juh resultat, det ser jag klart och tydligt. Och det kanske skulle gå ännu bättre till hösten, när han dessutom passerat 1 år.
Tänkte unna mig mat från McDonalds efteråt, efs det är sista gången man är inne i stan regelbundet =)

Tisdag - Inget planerat förutom jobb.

Onsdag - Oliver blir 10 månader! Vi ska då även iväg på BVC, för 10-månaderskontrollen.

Torsdag - Ledig från jobbet. DET är något som är bra med det här jobbet, jämfört med att jobba på tex sjukhemmet. Att alla dessa röda dagar, storhelger osv, är man ledig.

Fredag - Jobb.

Sen får man se om man kanske skulle ta på sig att jobba nån lördag. Bra med lite extra timmar och extra pengar =)

Publicerat den: 2009-05-17 kl 14:28:46 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Sanna

Skriver svar på frågan här..=)

De kostade 160kr på näset.. de va skit kul, men för mycke folk..=)

Ha det bra

//Sanna

2009-05-18 @ 16:20:03
Länk: http://lagomasanna.blogspot.com
Johanna

Ja, för mej är det självklart att göra Minnas mat.

Gör maten i samband med våran middag, superlätt & går supersnabbt.

Känns bättre då jag vet EXAKT vad hon får i sej.

Andra får göra som dom vill, men jag vill göra hennes mat, när hon är större kan vi köpa burkar då vi ska iväg och det säkert är enklare, men nu gör jag såhär.

2009-05-18 @ 21:20:53
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Amanda

10 månader denna veckan! Det är stort! ^^

2009-05-18 @ 21:23:53
Länk: http://creyla.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: