Ännu en ny garderob

I torsdags fick jag ett samtal av min morbror. Tror aldrig tidigare han ringt mig.
Han undrade om vi var intresserade av ett gäng barnkläder, för nu höll dom på att rensa bort sånt som var för litet. Tänkte direkt att det måste vara kläder för en 1-1,5 åring efs deras minsta iaf måste vara 2 år nu.

Igår kom momma och moffa hit med kläderna, och det var en kartong + en påse med kläder, ytterkläder, skor och strumpor.
Började gå igenom allt, och insåg att ALLT är sånt som O kan ha nu och inom en snar framtid. Förutom ytterkläderna då, som mest var vinterkläder. Och det kommer behövas större storlekar av sånt till vintern.

Så nu fick O ännu en ny garderob. Med begagnat iofs. Men sånt är mindre viktigt. Kläder går alltid åt. Och nu kan jag låta det gå ännu längre mellan tömningarna av Os tvättkorg, samtidigt som han kommer kunna ha nya kläder varje dag =)

Publicerat den: 2009-05-23 kl 14:42:31 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
☆Soya☆

Va kul med massa "nytt"



Ang traderapaketet.

Ja visst är världen liten, hihi.

2009-05-23 @ 15:48:29
Länk: http://soya.blogg.se/
Jenny

Kul att fylla på garderoben, skulle behövas för min lilla plutt nu också, känns som om det mesta börjar bli för smått ...



Hoppas ni har en fin kväll , kramJenny

2009-05-23 @ 21:46:53
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: