Sista juli

Snart är "sommaren" över alltså. Många blir deprimerade av den tanken, men inte jag.
När vi går in i augusti så vet jag att hösten närmar sig. Och jag tycker om hösten!
Nog för att det är superskönt med sommar och värme, men när den här sommaren mest bara varit skit så tar jag hellre höst =)

Jobbnatten gick bra, förutom att jag kände mig dumförklarad titt som tätt. Iaf av henne jag jobbade med.
Dom blev överraskade av att jag skulle jobba, och vissa av dom visste juh inte ens att jag varit mammaledig. Men jag förklarade att jag varit mammaledig i 1 år, och att det därför är över 1 år sedan jag jobbade där borta nu.

Frågade lite om vilka som gått bort (förutom dom som jag visste om när jag sett annonser i tidningen). Då kändes det som man blev dumförklarad, för det var juh längesen dom gick bort. Men det spelar inte mig någon roll. För fortfarande så har jag inte jobbat sen mina gamla tanter och gubbar gick bort.

Sen fick man lite luddiga arbetsuppgifter, och fick nästan en utskällning när man inte fattade vad hon egentligen menade att jag skulle göra.
Kände just i det ögonblicket att där sätter jag inte min fot igen. Iaf inte med det där nattgänget. Men man får se.
Förhoppningsvis kommer jag inte kunna ta på mig så mkt jobb där framöver, när A ska börja jobba igen. Och då kommer det kännas skönt att man kan säga nej med gott samvete.

Publicerat den: 2009-07-31 kl 14:04:19 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

Inge kul det dära, har råkat ut för en sådan på mitt jobb nu också, jag gör allt fel =(

2009-07-31 @ 15:38:43
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Soya ★

Tråkiga jobbarkompisar :(



Du 7km är ju tokbra, hejja dig!

2009-08-01 @ 17:40:27
Länk: http://soyasblogg.se
Anonym

va synd att det blev skit,Arbetskambraterna är ju som viktiga att allt ska kännas bra,Det blir lättare sen när du kommer in i arbetet igen:) kram

2009-08-03 @ 09:17:32
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: