Oliver - Sju månader



Dagen har till största del spenderats hos mamma. Började med en promenad runt Hissmofors, för att sedan stanna till hos mamma som var hemma och packade inför mässan dom skulle åka på i helgen.

Där fastnade vi sen heeeela långa dagen. Jag byggde lego (min stora passion när jag var mindre, och nu har den passionen åter hittat tillbaka). Det var det projektet jag startade med för ett tag sedan, då jag började bygga upp mitt "tjejlego". Belville. Fler som lekte med det i sin ungdoms dar? =)
Idag började jag ta mig an brorsornas lego. Borgar och öar hit och dit. Superkul tidsfördriv. Ev går vi dit så jag får fortsätta på söndag. Det är som en drog.

Hur som haver; mamma och Ola kom aldrig iväg på den där mässan. Om dom hade åkt iväg så var det tänkt att brorsan skulle jobba med Gunnel på eftermiddan idag, Sen skulle Gunnel ta med sig Martin på innebandymatch hela morrondagen.
Men nu blev det så att Gunnel fick fara in på akuten - misstänkt stroke. Jäkligt trist. Speciellt eftersom hennes gubbe drabbades av det för många år sedan, och inte är helt återställd ännu. Men det ska nog gå bra, som tur är.

Så då åt vi hämtmat till middag hos mamma. Och blev alltså kvar där ytterligare några timmar. Tror klockan var efter 22 när vi vandrade hemmåt.
Nu har O sovit sedan kanske 40 minuter tillbaka. Och jag hoppas att han tänker ta sovmorron imorron, för om man har tur så kan man få sova 12 timmar i sträck om man går och lägger sig nu. Vilket jag tänkte göra.

Publicerat den: 2009-02-20 kl 23:49:09 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Tanya

åh, ja lego =) Hade bl.a en rastaurang kommer jag ihåg.. och sen fanns det väl kilovis med diverse legoklossar..haha

MammaRussin

lego gillade jag med!! jag hade inte så mycket men en hel del.. teensen hade logo med.. men de gillade mesta duplo dom.. :)



Så söt oliver är ..:) Grattis på 7 månaders dagen...

2009-02-21 @ 08:10:07
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com
Sussi

Vad stor han är sötisen :)



Lego och bilbanor var det jag lekte som mest med när jag var liten, längtar tills Elias vill börja bygga lego.



Kram på dig!

2009-02-21 @ 10:16:07
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: