Mycket att göra

Fick hem 2 ex av kontraktet på lägenheten idag. Så dom ska skrivas på och lämnas in.
Har gjort adressändring idag from 1 oktober.
Ska ta hjälp av mamma med att fylla i blanketten om bostadsbidrag imorron, så ska även det skickas in.

Sen håller jag på att tvätta upp alla Os smutskläder nu, för att sedan kunna dela upp dom mellan oss. Min halva tar jag med till pappa när vi flyttar dit. Lika så alla mina kläder och badrumsartiklar. Resten av mina prylar får stå kvar här tills flytten till lägenheten bär av.

Imorron blir det jobb.

Publicerat den: 2009-08-25 kl 20:00:00 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Soya ★

Vi har också ansökt om bostadsbidrag. Skickade in ansökan i går. Kram

2009-08-25 @ 23:51:10
Länk: http://soyasblogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: