Andreas födelsedag

Idag är det As födelsedag. Grattis på dig =)

For in till stan strax efter 11 idag. Hyrde först släpvagn på Q8.
In på Jysk och hämtade min säng. Dock har jag inte fått en komplett säng insåg jag, så får ringa om det imorron. Och hoppas det löser sig. För isf hyr vi släpvagn imorron igen och hämtar resterande av sängen, samt hämtar lite möbler hos Jonas.

Ylva och Tobias kom hit på lite uppvaktande idag. Håller på och fyller upp poolen som O fick av farmor i födelsedagspresent. Inte en liten pool direkt. Hahah. Kommer ta ett bra tag innan den är helt fylld. Sen är det bara att lägga på poolskyddet och låta solen värma upp vattnet tills nästa gång det är finväder =)

Har tagit oss nån öl, och snart är det grilldags. Sen kommer min familj hit på lite fika.

Publicerat den: 2009-08-08 kl 18:02:25 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: