Strul med internet..

..men även min dator. På hela eftermiddan och kvällen har jag inte kommit ut på internet. Har startat om modemet och hela köret mååånga ggr, utan förbättring.
Tänkte jag skulle prova starta om hela datorn. Men inte ens det gick. Och det förklarar varför datorn ibland står på på morronen.

Men nu äntligen fungerar det felfritt!

Hann med en lite längre promenad på förmiddan. Sen blev det en lite kortare på eftermiddan. Och det var tur, för O fortsatte sova en stund i vagnen när vi kom hem. Så jag hann dammsuga och dammtorka en del. Som jag gruvat mig för det.

Annars så har kvällen varit som vanligt. Gnäll vid läggningen. Inga konstigheter. Har iaf börjat med att inte gå dit så fort han skriker. För jag misstänker att han bara vill vara nära, för han blir så tyst och lugn när man kommer dit. Trist att han inte bara kan somna när han är så trött.

Igår körde jag igång med veckomatsedel. Gjorde upp en lista för tre veckor frammåt. Och det är nästan ett under att vi lyckades komma fram till 21 OLIKA maträtter. Och vad lätt det går med matlagningen, när man redan vet vad man ska äta. Blir lättare att handla och lättare att komma igång. Får hoppas det håller i sig bara.

Publicerat den: 2009-04-22 kl 22:54:08 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: