Sovit gott

Inatt sov jag. Utan problem. I sängen.
Gick upp runt halv 8. Var tvungen att se reprisen av Top Model, det lilla jag missade igår =)

O var igång redan vid halv 6, och sen till och från tills han och A gick upp.
Gjorde oss klara och gick ner på jobbet en sväng. Sen hem och mötte upp Zandra. Gick fram på byn för att möta upp Angelika. Sen hem till Zandra. Och sen började vi våran vandring.

Gick mot Aspås idag. Och totalt blev det 12,3km. Inte illa. Kändes absolut inte så långt. Blev så brydd när stegräknaren visade på över 17 000 steg innan man ens var hemma.

Har fått i mig lite lunch från Wärdshuset nu. Funderar på om man ska ta och duscha innan man går ut igen. Måste ner på jobbet en sväng till. Får se om det blir nån kortare promenad då också, eller om man ska nöja sig så här för idag.

Publicerat den: 2009-04-29 kl 14:06:45 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Stina

Ja usch det har varit rätt jobbigt i ett par dagar nu!..

Hon är helt slut fortfarande,sover hela tiden..

Saft och vätskeersättning var det bästa sa dom!..

Man trodde ju vätska som vätska...Men vatten var det absolut sämsta man kunde ge småbarn vid feber och magsjuka tydligen!

2009-04-29 @ 23:05:47
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Stina

Ja precis,de tycker jag också man borde bli informerad om..Jag hade aldrig hört talas om vattenförgiftning förut!..Googlade lite på det nu ikväll och läste att man kunde dö av det!.

2009-04-30 @ 00:02:32
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Stina

Vad duktig du är på att vara ute och gå!

Här har det blivit väldigt mycket "fuskande" nu när Lowis varit dålig!.. Men ikväll ska jag ge mig ut på en riktig långpromenad!..Ska bli så skönt!



Hoppas allt är bra med det!



Kramar

2009-05-02 @ 11:33:21
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: