Lång dag

Idag blev det jobb från morronen. Mamma och Ola skulle iväg på nån färgutbildning, så det är jag och bröderna som jobbar idag. Ganska skönt ändå. Fick beställa väckning av mamma imorse för att ta mig upp.

Är bra nog lugnt här just nu. Kan hoppas att dagen fortsätter lika. Vädret är skit. Kan juh bero på det också.

Har inte varit ute och rört på mig på en vecka nu. Får lite dåligt samvete. Men samtidigt är det skönt om man får bli riktigt frisk innan man ger sig ut. Trist bara om man skulle gå upp dom här kilona jag gått ner. Men det är smällar man får ta. Bara det blir vår på riktigt så går man nog ner igen när man kan börja gå ut i finvädret.

Publicerat den: 2009-04-08 kl 09:28:11 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Sussi

Hoppas motivationen kommer tillbaka snart.



Glad Påsk!

2009-04-09 @ 08:41:06
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: