Namnproblem

Har läääänge gruvat mig för det här med att bestämma ett namn till lilltussen i magen. Har därför inte velat ens fundera på det tidigare. Men man börjar inse att det inte är så jäkla länge kvar nu.

Så har kikat på listor över namn på internet, och skrivit ner alla som skulle kunna fungera. Var ganska många i början, men har nu reducerat ner det till 8 tjejnamn, och 6 pojknamn.
En liten undran jag har bara; varför är det mkt svårare att hitta ett bra namn till en pojke än en tjej? Det är iaf så jag känner. Inget av pojknamnen känns egentligen helt rätt.

Kommer dock inte gå ut med mer än så förrän vi vet könet. Och då får man se om man själv kommit på något, annars kommer jag nog lägga upp våra förslag och be om lite smakråd =)
Men ni som läser; om ni redan nu har tips, så är det mer än välkommet. Men då helst pojknamn, efs det är det största problemet.

Publicerat den: 2008-05-17 kl 22:20:14 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Gabriella

Min systerson heter Zebaztian, jag gillar namnet och stavningen :) Svårt med killnamn faktiskt, tjejnamn är lättare. Som svar på din frågan ang retuscheringen; Det är lite missar vid granen, ljusare efter kanterna bland annat :(

2008-05-18 @ 20:40:13
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Soya

Jag har också svårast att hitta namn till en pojke.

2008-05-21 @ 11:43:58
Länk: http://abstinence.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: