Förändringar

Men nu jävlar. Håller på att göra små förändringar i min tillvaro.
Men även dom små förändringarna gör otroligt gott för själen känner jag.

- Flyttat om lite ljuslyktor och såna grejer. Plockat bort överflödigt som ska ner i nån låda så småningom.

- Börjat beställa lite nya kläder till mig själv.

- Ska beställa lite nya kläder till Oliver.

- Har beställt nya gardiner till mitt sovrum, som jag är toknöjd med! (bild kommer)

- Har beställt en ny sängkappa i vitt.

- Har beställt en riktig taklampa till köket, för 1500kr.

- Har åter igen starka funderingar på bartenderutbildning.

- Flyttat in fönsterlampan från datarummet till mitt sovrum, bara det blev en stor förändring och jag insåg hur mkt jag saknat fönsterbelysning där inne.

- Ändrat utseendet på displayen på mobilen totalt. Gjorde alla förändringar som jag hittade, förutom bytte signaler.

- En ny bloggdesign är beställd, och kommer upp sent inatt eller imorron. Får se om jag godkänner den direkt, eller om den behöver finjusteras lite.


Varför alla dessa förändringar, och varför just nu? Bara en övergående fas/kris?
Jag blir faktiskt lite brydd själv.

Publicerat den: 2010-10-05 kl 21:26:53 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Rikki

Ibland kan man behöva lite förändringar i sitt liv men man får vara försiktig så att man inte går till överdrift och blir någon helt annan än den man vill vara. Man ska göra det man tycker är roligt och som man mår bra av. Vill du gå en utbildning, så gör det! Lev livet nu. Imorgon kan det vara för sent. Lycka till och hoppas att förändringarna gör dej gott! = )

åsa

Super fin blogg!

2010-10-09 @ 21:19:01
Länk: http://torgersson.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: