Projekt vardagsrum!

Hade så fint väder i måndags, med strålande sol från blå himmel.
Det gjorde att jag verkligen fick lust att ta tag i projekt vardagsrum.

Började hyvla ner tapetskarvar, och sen spacklade.
Slipade på tisdagen, och spacklade lite mer.
Slipade mer igår.
Sen tog jag färgen som var kvar sen det senaste projektet, och grundmålade väggarna vita. Mest för att se så att tapeten inte lossnar. Och det gjorde den inte! Detta projekt är alltså snart klart!

Blandade mig en provburk på jobbet idag. Resultatet blev inte alls vad jag tänkt. Så brorsan fick komma med en annan provburk, efter mina direktiv.
Provmålade med den nya färgen efter middan. Ser lovande ut, men kan inte uttala mig mer förrän i dagsljus imorron.
Hoppas iaf på positivt resultat, så jag kan fixa mer färg imorron och måla färdigt.

Sen har jag bara resten av väggarna kvar, eftersom jag tar nåra väggar i taget. Men fortsätter det så här smidigt så bör v-rum + hall vara klart innan månaden är slut iaf =)

Lillemans förkylning blir inte direkt bättre. Han hostar och snorar som jag vet inte vad. Imorron är sista dagen jag är hemma med honom. Sen får han vara med sin far på fredag medans jag får jobba.

Har även hittat åt min nya favoritlåt. Hade Grey's Anatomy i bakgrunden igår eftermiddag när jag målade. Å då spelades den låten. Har inte hört den på år, å visste inte vad den heter eller nånting. Men jag behövde inte luska länge innan jag hittade åt den.
Sen har den gått varm här, och den får mig att tänka på en person. En person som jag aldrig ens träffat, men som jag hade en väldigt trevlig konversation via sms med igår kväll.
Helt sjukt va?

The Fray - How to save a life

Låten är juh helt underbar, och den är nog snart sönderspelad här =) Om det ens är möjligt.

Publicerat den: 2010-03-03 kl 23:16:28 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Maria

Ja den låten var väldigt fin =)

2010-03-04 @ 07:43:49
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: