Lite mer om 2009

Gjorde du något år 2009 som du aldrig gjort förut:
Separerade från sonens pappa, efter 6 år tillsammans. Firade sonens 1-årsdag. Ordnade dop för sonen. Gick ner 10kg, endast genom promenader.

Höll du några av dina nyårslöften:
Minns inte om jag hade några, men om jag hade det så är jag ganska säker på att dom inte hölls.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Jodå.

Gifte sig någon av dina vänner:
Inte vad jag vet..?

Dog någon som stod dig nära:
Nej.

Vilka länder besökte du:
Inga, förutom Sverige.

Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010:
Mer lugn och harmoni i vardagen. Kärlek kanske..?

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför:
5 juli, dagen då sonen döptes.

Vad var dina största framgångar i år:
Att jag tog tag i min relation till sonens pappa..? Och att jag lyckades bli av med dom sista gravidkilona + lite till.

Största misstaget:
Att inte ta tag i mitt liv lite snabbare.

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Inget allvarligt.

Bästa köpet:
Hmm..

Vad spenderade du mest pengar på:
Mitt nya boende kanske..?

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Att få flytta till eget.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009:
Hmm..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Svårt att säga..

Rikare eller fattigare?
Fattigare.

Vad önskar du att du gjort mer:
Jobbat.

Vad önskar du att du gjort mindre:
Stressat.

Hur tillbringade du julen:
Först hemma med lilleman, sen middag hos pappa, och sen en påhälsning hos mamma.

Hur många one night stands?
4 =)

Blev du kär i år:
Näe.

Blev du arg i år:
Är arg varje år, så ja.

Favoritprogram på tv:
Ensam mamma söker.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året:
Tror inte det.

Bästa boken du läste i år:
Läser inga böcker.

Största musikaliska upptäckten:
Hmm..

Något du önskade dig och fick:
Ett nytt hem och en nystart i livet.

Något du önskade dig men inte fick:

Den där perfekta familjen.

Årets bästa filmer:
Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden kanske.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Minns faktiskt inte.. Jo, vi hade en liten fest med trevligt folk =)

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Tror inte det.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009:
Vadå stil?

Vad fick dig att må bra:
Att jag lyckades ta mig ur ett dåligt förhållande och påbörja mitt nya liv.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Hmm..

Vem saknade du:
Hmm..

De bästa nya människorna du träffade:
Har nog bara träffat en ny människa som jag lärt känna, och det är Anders. Men annars är jag glad att jag och Björn börjat umgås lite =)

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Lär jag mig nånsin nånting..? =)
Men kanske; ha aldrig sex när du är full, inte om du förväntar dig att få ut något av det.

Publicerat den: 2010-01-01 kl 19:04:57 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Beundrare

Hade inte tackat nej till ett one night stand med dig direkt, snygingen. ;)

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: