Första dagen på dagis

Inskolningen har börjat!
Var faktiskt himla gruvsamt att gå dit idag.

Fick kika runt lite. Lilleman fick leka lite.
Det blev även lite fika.

Imorron och torsdag ska vi vara där 9-10:30.

Fredag och måndag ska vi vara där 9-12. Då ska även lilleman få äta lunch där, med mig närvarande.

Tisdag och onsdag blir det lunch för honom på dagis, utan mig närvarande.

Torsdag blir det långdag: 7:30-14. Både frukost och lunch för honom där. Då ska jag även gå därifrån direkt på morronen.

Fredag ska han gå samma tid som han kommer gå varje dag ett tag framöver: 9-15.

Ser redan fram emot morrondagen! =)

Publicerat den: 2010-01-12 kl 19:52:46 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jenny

Hej vännen, hoppas de gick bra för er i dag också! Ska bli spännande att vara lite längre med astrid på dagis i morgon o se hur det går då :)



Tack snälla rara för din omtanke när jag ramlade, du är så go :) Skönt att jag fick reda på att allt var ok med bebban sen iaf!



Hoppas ni har en fin kväll, kram!

2010-01-13 @ 21:43:27
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: