Förkyld på riktigt

Hela helgen har jag känt mig riktigt snorig. Var beredd på en förkylning.
Även lilleman har varit snorig i helgen.

Igår började jag känna av ont i halsen.
Började spraya med influensasprayen jag fått av mamma.

Imorse var halsen värre, dock är det fortfarande hanterbart.
Men hela dagen har jag haft ont i kroppen, svettats, frysit, haft ont i huvudet.. och sen halsen på det.
Fram på eftermiddan så började jag bli hesare och hesare.

Så nu är jag förkyld på riktigt. Sen lilleman föddes så har jag varit riktigt dålig två gånger. Första gången var lilleman inte många veckor gammal, och då misstänker jag det var mjölkstockning. Dock var jag riktigt klen då.
Sen blev jag riktigt förkyld för snart ett år sen. Då var jag också sängliggande flera dagar.

Hoppas jag slipper bli såå dålig den här gången, för det är verkligen inge kul å bli riktigt dålig samtidigt som man ska ta hand om lilleman.
Får se hur man mår imorron, om man orkar jobba.

Men nu ikväll håller jag på å bakar tekakor, för första gången =)

Publicerat den: 2010-02-22 kl 20:25:30 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
jenny

Hej gumman, hoppas du klarade dig i från de värsta o mår lite bättre. Skickar en massa krya på sig kramar i fall att!



Kramar!

2010-02-24 @ 21:08:54
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: