En riktigt tråkig dag

Mamma och Ola är bortresta under helgen.
Skulle egentligen åka till Duved och hälsa på farmor och farfar med pappa och bröderna idag, men pga dåligt väder blev den resan inställd. Trist, för jag hade verkligen sett fram emot att få komma ut.

Istället blev jag sugen på att gå ut en sväng, men det är kallt och jävligt ute. Å dessutom finns det inte mkt att göra ute. Hade kunnat gå till mammsen en sväng, men det kändes inge lockande när dom inte är hemma.
Hade tänkt gå på affärn, men samtidigt så ger den tanken mig ångest. Vill inte iväg och spendera mer pengar.

Känner ingen lust att fixa nån riktig middag ikväll.
Sen börjar jag bli hyfsat less på allt katthår som far överallt här. Å när lilleman ska ligga på katterna och dra dom i pälsen så han får fullt med katthår i händerna som han sen drar runt.

Lilleman sover nu iaf. Får se om man orkar ta sig ut en sväng sen iaf.
Är lite sällskapssjuk även. Får se om Helena skulle kika hit en sväng ikv. Kanske även kan få hit bröderna också.

Nej huvva, det här var en riktig ångestdag, som jag bara vill ska försvinna. Varför känner jag så här? På helgerna ska man juh vara glad för att man får vara ledig och kunna hitta på nå skojj.
Men ist känner man sig deprimerad till tusen.

Publicerat den: 2010-02-20 kl 13:24:49 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Det var supergott! :D

2010-02-20 @ 21:28:14
Länk: http://salkert.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: