Back to body

Sist jag köpte bodysar (stavas?) till lilleman så köpte jag i stl 86.
Nu har han i stort sett växt ur alla dom, och jag bestämde mig för att nu fick han minsan börja använda vanliga tröjor ist, efs han har en hel del såna också. Både nya och begagnade.

På slutet här så ser man han ofta med handen i byxan. Och till och med i blöjan. Inte så mysigt va?
Ett antal ggr har han varit där och grävt när han precis skitit.
Insåg idag att det finns inget annat alternativ än att fortsätta med bodysar ett tag till. För då finns ingen risk för honom att komma ner i blöjan.

Kikar runt på Tradera och budar på billiga bodysar nu. Hoppas på att vinna nån auktion iaf, även om det inte blir den/dom jag helst hoppas på.

Fick snabbesök igår kväll. Väldigt trevligt må jag säga.
Och trots att lilleman sov så länge och så sent igår på dan så fick jag honom i säng utan problem redan vid 10-tiden igår kväll.
Dock har han bökat en del inatt, och det märks att han sovit dåligt för han fick han i säng mellan halv 12-12 idag för en tupplur. Får se hur länge han tänkt sova.

Väntar nu på pappa, som ska komma och hjälpa mig frakta ner lådor till källaren.
Får se om man tar sig ut en sväng sen kanske.
Och sen ikv får jag lite snabbesök igen =)

Publicerat den: 2010-02-28 kl 12:48:38 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
jenny

Känner igen det där ;) men här har vi en tjej som istället får av sig både blöjorna o byxorna :O



tusen tusen tack för grattiset på min dag, många kramar

2010-02-28 @ 18:09:37
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: