Alla Hjärtans Dag-present

Stängde som sagt av mobilerna igår kväll.
Somnade gott.

Vaknade redan mellan 8-9 imorse. Va faan, tänkte jag.. Lyckades somna om iaf, och vaknade igen vid halv 11. Lite för tidigt, men kan man inte sova länge så kan man inte.

Upp och åt frukost i lugn och ro.
Läste bloggar och kikade Facebook.

Vid 12 gick jag ner på jobbet, oduschad och jävlig.
Kort därefter gick jag till brorsan och målade väggar.
Sen hem och fick mig min efterlängtade dusch!!

Fick ett samtal av Helena, så hon skulle komma hit och hämta mig och skjutsa mig till mammsen efs hon ändå skulle in till stan.
Fick såå söta presenter av henne på Alla Hjärtans Dag en dag för tidigt. Du är alldeles för go gumman!
Får se till å ta en bio-kväll framöver =) (det låg ett presentkort i miniformat i asken med ängeln på)



Hem till mamma och åt som sagt. Sen till brorsan och målade en gång till. Ev ska man dit och måla igen imorron. Förhoppningsvis hinner vi med tapetseringen imorron också, med lite hjälp av Andreas.

Men nu ska jag göra mig lite nachos, kanske ta mig en öl till, kanske se nån film.. och sen sooooooova!!

Publicerat den: 2010-02-13 kl 21:47:25 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: