Måndagslistan

Hänger på Jennyns måndagslista idag. Passar på dom måndagar då jag är hemma med sjukt barn, eller ledig av annan anledning.

Idag måndag är jag glad för:

- Min hall är äntligen färdigrenoverad. Nya hatthyllan är på plats. Nymålade byrån. Och en smidesspegel. Kör på tema smide i hallen, och det blev skitbra!
- Hemma med sjukt barn, inte så kul för sonen att vara sjuk kanske. Men han är mkt lugnare och mysigare när han är sjuk, vilket är positivt för mig =)
- Dansgala i Nälden på lördag. Har fixat barnvakt för en stund på kvällen, om jag vill fara iväg. Lutar nog åt att det blir en kväll där.
- Har putsat alla fönster (utom sonens rum) både in- och utvändigt idag, samt dammsugit nästan överallt.
- Har en resa till Turkiet att se fram emot inom en månad =)

Blev inte jättemånga punkter, men dom få glädjer mig gott och väl ändå =)

Publicerat den: 2010-04-26 kl 15:58:36 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
jessica

Hej snygging som det ser ut nu så KAN jag FÖLJA med på nälden galan GREeetttt va hihihi PUSSS

2010-04-26 @ 18:15:38
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: