Lite förbannad

Haft en underbar kväll!

Under dagen så var man ute på äventyr. "Hem" och hämtade lite prylar, kikade på TV, ner på jobbet, lunchade på panpizzabuffé från Wärdshuset.
Sen hem och inväntade A, som skulle hämta O.
Passade då även på att städa duschen, som inte var den fräschaste.

Sen kom Helena hit, så vi ölade lite. Nån timme senare for vi hem till henne för 2 nachotallrikar och nån mer öl. Sedan vidare mot Dvärsätt, för att hälsa på Helenas M. Tog nån öl där, innan vi for vidare till stan.

Mötte upp flickorna på The Rock. Drack och surrade massa skit och hade allmänt trevligt.
När sen våran sljuts kom så såg jag ett sms av A, där man fick vissa beskyllningar hit och dit. Dock känner jag mig inte skyldig för 5 öre. Jag har absolut inte gjort något fel. Felet är att han inte har någon som helst koll. Och egentligen borde han få stå för det själv. Jag har varit braaaaa nog generös med mest all delning av Os saker, men inte enligt honom.

Så det surade ner mig bra mkt. Är hyfsat irriterad nu.

Publicerat den: 2009-09-05 kl 01:41:10 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Ja alltid är det nått det ska gnällas om :(

2009-09-08 @ 01:11:26
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Anonym

hej!

ja huset e här nere. de blir här ja stannar, de känns bra å ja hoppas att ja å ingo kommer överens me alla val av tapeter å sånt. läntar tills vi drar igång!

hur e d me dig? flyttat?



tänker på dig!



kram!

2009-09-10 @ 21:54:55
Länk: http://mmas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: